Wie zich niet aan de regels houdt = groene lycra kwijt?????
Pagina 1 van 1 • Deel •
Wie zich niet aan de regels houdt = groene lycra kwijt?????
Gisteren een aantal cowboy's met groene lycra tegengekomen die zich blijkbaar van voorrangsregels niets aantrekken. Echt gevaarlijk.
Vandaar deze poll. Moet een surflclub het recht hebben om een lycra terug af te nemen voor wie zich niet aan de regels houdt?
Vandaar deze poll. Moet een surflclub het recht hebben om een lycra terug af te nemen voor wie zich niet aan de regels houdt?
Re: Wie zich niet aan de regels houdt = groene lycra kwijt?????
Het probleem stelt zich eigenlijk in een vroeger stadium: het enige wat men effectief moet kunnen (de rest is gewoon lidgeld + verzekering) om een gele/groene Lycra te verkrijgen is launchen, landen, en heen en terug varen... Over al de rest heeft/had de gouverneur blijkbaar nog niet gehoord/nagedacht toen hij zijn idee de wereld heeft ingestuurd als verplichting.
Wat mij persoonlijk steeds terug naar een andere vraag brengt: wat heeft gans da gedoe nu toch met veiligheid te maken... ?
Wat mij persoonlijk steeds terug naar een andere vraag brengt: wat heeft gans da gedoe nu toch met veiligheid te maken... ?
Zoals er een boekje bestaat voor een rijbewijs te halen, zou er een boekje moeten zijn voor de kiters (wie stelt dat op?). Wie een lycra heeft en buiten het boekje gaat >> lycra foetsie!
Begrijp niet goed waarom ge iets wil gaan uitvinden wat al jaren bestaat.
Recrea heeft voor iedere watersport een boekje. Daar vind ge de basis in terug met alle regels en voorschriften plus de verschillende niveau's. Iedereen die bij BFC les heeft gevolgd heeft het boekje van recrea ook gekregen. IKO heeft ook een boekje waar alles per niveau instaat.
Het is ook de bedoeling dat ge IKO niveau 2 hebt voor ge een licra krijgt.
Recrea heeft voor iedere watersport een boekje. Daar vind ge de basis in terug met alle regels en voorschriften plus de verschillende niveau's. Iedereen die bij BFC les heeft gevolgd heeft het boekje van recrea ook gekregen. IKO heeft ook een boekje waar alles per niveau instaat.
Het is ook de bedoeling dat ge IKO niveau 2 hebt voor ge een licra krijgt.

Rudy- kitesurfen.be pro-member
- Aantal berichten: 404
Leeftijd: 51
Registration date: 16-10-08
Similar topics» Alle zever die je kwijt kan :)
» Spam regels
» Nederlandse versie van de regels
» Regels op het Quarterhorses Western forum
» ik rij nog niet in een calibra
» Spam regels
» Nederlandse versie van de regels
» Regels op het Quarterhorses Western forum
» ik rij nog niet in een calibra
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: